De behandelovereenkomst in zijn huidige vorm komt als volgt tot stand:
- Na het maken van een afspraak krijgt u een bevestiging van deze afspraak met een link om u in het Elektronisch Patiënten Dossier verder in te schrijven.
- Op grond van deze inschrijving wordt u per e-mail een Intakeformulier aangeboden.
- Als u deze volledig heeft ingevuld en aangeboden zijn op dat moment de volgende gegevens vastgelegd:
- Uw naam, adres, woonplaats, BSN,
- Voorgeschiedenis:
- Aanmeldingsklacht:
- Aanleiding:
- Hulpvraag:
- Behandelmethodiek: Deze is op de site stap voor stap uitgelegd
- Eerder geraadpleegde zorgverleners:
- Verwijzing:
- Verwijzer
- Datum:
- Discipline:
- Reden:
- Medicatiegebruik:
- Worden er medicamenten gebruikt:
- Zo ja, welke:
- Middelengebruik:
- Somathiek (Bijzonderheden):
- Behandeling:
- Kostenoverzicht
- Privacy Overeenkomst: